Saturday 2 April 2011

pengsan

buddiesssss . fesssssssss tyme lammmm idop akuu mok pengsann . bukann pa mok pengsan . cam tok story yea . akuu kn lalan kaki balit rie solah . okayyyy . pey umahh akuu ON kipassssss bab akuu panass ba . tyme aku on aku kasii turun palak kipas tuh n then kipass punya palak tuh tercabot . so tangan akuu terkenaaaaa la barangg nok berpusin pusin lam kipass yea teruss aku OFF n cabott suiss yea . salik aku ngga tangan akuu cobieh ! bdarahh der . akuu terussss nngah mamak aku nok buat sayor kt dapor yea nnga tangan aku . terussss ny tanyak paal tangan yea akuu gtaoq la . terusssss ny suh kakak aku ambek tempat perubatan yea . aku ddok la . tyme mamak akuu ngah kasi obat tangan aku yea . tiba tibaaaa palakk akuu peninnn semua benda pha nok akuu nmpak semuany berpusin pusin . lemah nar asaaaaaa . da mokk jatoh pengsan da akuu . teruss aku muntahhhhhhhh . tyme akuu penin yea mamak aku tanyak kw sk papa kha . cyesssss ny isauu aluu sal akuu . akuu muntah ny tepok tepok urut salik belakang aku bok akuu okayyy . mamak akuu kasi akuu minum aek . terussssss aku agak ruang tamu carik kipassssss . mamak aku padah pucat bibir kw yea . aku minum jak aek banyak . okayyyy la terusss asa aku . nomal . mamak aku padah kw takot nnga darah yea kw pusin . p akuu langsong sk takot darah ba jujo aku gtaoq . mayb bab akuu lelah ba . n then tangan aku luka akuu trkejottttttttt . lelah plusssss trkejotttttt . dak mok nangissssss pun adaa . p aek mata sk mok kuaaaaaa . yea la sebab aku terusssssss penin . gilaaaaaaaaaa . bok jak fesssss APRIL da macam macam hal . so nih la upaaaaaaa tangannn luka akuuuuuu .


tangan akuu kunin bab obat minyak gamat nok dsapuu ole mamak tercantek aku . haha . nnga bait nar mamak aku . ba . akuu akher story akuu pey tok . sedeh bab tangan ala alaa sempurna aku jadik lukaa da . fobiaa da akuu mok pegang kipassss yea gk . okayyy papai . piss offffffffff !

No comments:

Post a Comment