Sunday 10 April 2011

kesah aku

tetttt teetttttt . buddiesssssss . pagi hari tok bangunn jak akuu tdow kol 9 lalu dak yea aluu la ujann . gelapp nar langit dak maseh malam jak . yea akuu suk suk tdow pey sk sedaa dirik . okayy aku bangon turun dbah ngga anak buak kiudss aku yea . skpat lalan kena baby yea bab ny bok jak 4bulan . mun ny da besa bole la mbak ny g cney cney jak . mamak baby yea bok jak kejaaaaaaa . bapak ny pon kejaa . so trpaksaa la jagaa ny . boringg ba akuu . so bab akuu boring yea akuu pulah semuaaaa humwok akuu nok tertungak yea . tuh dea . haha . brya rya akuu bab kazen aku rah MARUDI yea mok agak miri rtok ba . p cdak yea inform cama ninek aku padak skpat datang bab ujann . aiyahh . kenaa la ujannn .gkponn lamak da sk jumpa cdak ba . skpaaaa la . minggu laen cdak yea mayb dtgggg . aiyahh .

* sharon cama umo an aku 
* freda 2o cama umo an kakak aku .
* louretta kemba tapi sk seiras cama uak umo 2o .

sebonaany aku mok tunjok gamba kazen aku yea p line so lagg . MATAI TAJIN . skpa laa . da hariiii aku simpan mun aku ingatttt gk . haha . tibalaaaa malam . ngga AF . okabakalaukau . haha . buat masa tok akuu sk taoq sepa nok paling besttttt . sk penting pon nak . sk masok PMR . besttttt la lagu cdak yeaa . aluu la TWITTER jadik mangsaaaa denga oank nnga AF . gilaaaa . akuu pon xmok alah . akuu ponn posttttt juak . neh . ngga kau .haha . cyessss aku padah . lonely mena aku . cobalaa da oank teman akuu kn bagusssss . ngga kakak an abang aku tepon sk lepass ry tangan pulah aku asaaa sedeh an jeleousssss . akuu sedeh an jelousss bab cdak sk lonely dak akuuuuu . cdak da ada owner punn . kesiannn kesiannnnn kesiannnnnn . mun bole letak gamba aek mataa . yea laa gamba akuu letak kt ctok . gilaaaaaaaaaaaaa menaaaaa . akuu pon mok dak koank ba . hmsssss . mulaa ny dah mati dah akuu kubo bait bait ry yea sampey nytok akuu still alone . sk dakny . sblom aku ny da adaaaaa . . . . . . . . . . . . .  heppppsssssssss . malasss mok storyy and rmember smua nok lalu . bikin wa panassssss jak . haha . okay . sok agak church . mok tdow lok tkot skpatt bangunn . dengan ini akuu iychaaa menutup story kitaaaaaa . dupppppppp dappppppppppp . papaiii . thankyouu for read <3

No comments:

Post a Comment