Thursday 7 April 2011

heyy buddiessss . buzy an Kokurikulum solah lam duak hari tok . aok sk . aku sk kesahh la koank mok padah pa nak . sakit nar mata aku tngga cdak nok brkapel ya . berkepit kepit la . lalan cama laa . woii . akuu taok la koank da punya chikaro tau chikoro . boh la mok tunjok mnunjok . mok show show OFF . hormatilaa oank dak akauu nok kesunyiannn tok . aisehh . hormati gk yea . aku taok koank mesti padah aku jeloussssss an so onn nak . tmasok juak bujatt . so watttttt . aku ba tok . haha . skpaa laa . taon tok akuuu pulah sk kesah la lok sal berkapelan tok . amboiii . power ayatt . lurusssssss hatii ke pelajarannnnnn . aiyahh . kenakk la ayat akuu tok kacak gilak . ( perasaann ) okayyy . ada sepa sepa nok bantah story aku rie tok ? skdaaa . okayyy . mun adaa . akuu tampaaa burit yea lak . haha . ba . dengan ini saya vanessa tau iychaaa menutuppp storyy kitaa pada hari ini . terimakasehhh . nang ayat akuu . haha . chowww (;

No comments:

Post a Comment