Sunday 3 April 2011

peeps . akademi fantasia akher brmulaa . aku story panjang sal AF lak . bengong nntik .juh kta lupak sal AF lok . mlam nih just ikot mamak g sembayang tek . n then i terjumpa sesoank dsana tyme mek oank mok balid . aku trnamapk kenneth paul . budak nih penah tego aku lam cet box ma . p akuu malaasssssssss layan . nih kesah lamak sudaaa sal cet box tuh . kt umah mek oank agk sembayang tek ny ngga aku . akuu ngga jak balid sambil rewind an pikeyyyyyyyyyyy sepa budak yea . dak familiar jak . 10 minit akuu rewind . bok la aku taoq ny sepaa . haha . lawak indah . macam la akuu taok pey 1o minit . ungok . boring na on9 . bait aku tdow kt katil selembut batu . amboi . selembut kapassssssssssssss . walaoooo weii . gkponn aku sktaoq mok tulissss pa gk . bengong suda nih . jumpa ktk smua lam mimpi lak . haha . papaii .

No comments:

Post a Comment