Monday 6 June 2011

relax lah .

hey readers nok setia an c setia an aku . hehe . petang tek ny bok balid lalan an kawan ny ba . n then ny padah an aku ny tengah round round kt taman tunku ctok k moto merah ny RELAX LAH . haha . c cayak tangga tok lok . hehe .





cute jak upa moto ny . sampe helmet ea ada RELAX LAH . haha . merah gk kaler . teii . hahaha . cney jak ny pegi tang d mbak ny moto merah ea . hehe . sampe pasa ny mbak tok . boh padah pasa jak . sampe ke permy ny mbak ea . da ar cda lesen . gochaaa mena . mun kena saman lak . arr . pande pande ar ny . hehe . okae . balid sal round round ea tek . aku gtaok ny . gus gk kw round round rah umah aku ctok . bebaloi gak . haha . aku men men jak fes ba . n then ny tanyak n bena bena mok carik umah . hahaha . upp to ny ar .  aku gtaok ar . sampe hari da gelap ny carik umah aku . putussss asa juak ny . ny padah len kalek ar . haha . aku nok lelah carik batang idong ny . turun nait tangga muka kua tngga kt lua cemin ku carik . p c ar ketara lak . lak family aku padah pa nak ? hehe .tang adaa ny tok ba . okae . heran nak mun nok sepa baca sal tok . da ar cjelassss . aku an ny justt teman mesra jak . hehe . p akuu suka story sal ny bab tah ar . hahaha . lalek . blog aku ba . suka hati aku mok story sal pa nak . hahaha . gk kw . baaa . sekian story <3 . chao .

No comments:

Post a Comment