Sunday 5 June 2011

macam macam .

hey readerss . wat a story hary nih . okae . bok balid ry DYNASTY HOTEL . polah pa cya ? kae an oank cya . haha . cda ar . ngajat untok oank kawen . sedara kawan mamy aku . pa kena mengena ? sama sembayang ba . okae . sampey sana terus tuka bajuu lam toilet . makey baju oank ulu . tang banyak ar mok dpasang . mamy aku nok atoooo semua . haha . gk kw . mbak pengantin masok dalam kita oank juak . n then tunggu mok ngajattttttttt . langsi nar . lamak aluu ba sampey kita oank mok ngajat . baguss juak lambat bok aku pat text an ny . haha . ny gk . cdak berik mam dolok . yabih . kenyang manta manta aku . banyak alu makanan ea ba . aek pon cdak waiteress ea cbenti benti berik . mok kencing jak asaa . p susah mok kencing bab makey bajuu oank ulu ea . tai . kami oank g ngajat tyme cdak berik mam buahh . makanan nok terakher ar buah ea nak . nai . okae . abiss da ngajat tuka baju ar . balid tempat ddok gk . kn mek oank da mok blid . cdak berik mek oank . bukan mek oank jak semua nok ada kt cya cdak berik kipasss ba . bukan kipasssss siling or kipasss stand ea . kipas tangan . dak tok upaa ny .

kira kira dak ea . suda cdak berik an mek oank . cdak berik an meja sbelah gk sebelah n sebelah . tok kawan sembayang mamy aku juak . ny pun join mek oank kazen , sist , aunty  ngajat ba . pas cdak pegi tempat laen berik kipas . dtg gk oank len anta kipasss ea gk . salik kawen mamy aku suh mek oank sorok kipasss ea . bok cdak berik gk ny padah . gilaaaaaaa bena . da ar kawan mamy aku berik dialog nok sama . dak tok '' APA BENDA TU ''? haha . duak kalek gk ny padah dak ea . pa gk . ctahan da mek oank tawakk . cdak nok berik kipass ea kebinggongan tangga mek oank . hahaha . paloi nar . okae ar . tok ada cedikit gamba tadik . ea jak ar story rytok . tata . ashiteru <3 .








tok ajak ar gamba nok pat aku siar . amboi siar ar tek . benggong . aku mok kentut lok . haha . chao .

No comments:

Post a Comment