Saturday 12 March 2011

demam

hey buddies . pra PMR are abiss sudaa . thanks god . .









 doiiiiii . sakit indah palak akuu nihh . plussss flu , palak pun panas smacam plusssss sakittttttt . mukk tdoww asaaaa . yohhhhhh . meranaa aluu demann . klimaks ! seblom akuu angkat badan akuu gk bed . akuu mukk storyy cikit nih . 013 and soo onnn laa . miss col saya bapa hari yg lepas . aisehhh . macam story lam buka jak upaa . sambung balek . akuu xambik kesah la . piee keboringann akuu coming nih hari aku miscol balek manusiaa tuhh . n then dea askk ask saya . '' HYE. .U STIL RMMBER ME?'' yohh . akuu punn cakap titakk aluu kenal . dea cakap gk ''CEPAT JUAK LUPAK '' aku gtaoq samaa dea sureee aku titakk kenal . pas tuhh dea cakapp . '' EX KW '' aihhhh . staoq akuu jujoo la . akuu cuma ada tiga oank jak ex . xmungkin yg fess2 tuh . laen jakk tulisann . n then xmungkin jugak hantuu tuh . nahh yg tengah tengah tuu la deaa . akuu try askk sama dea kamu G A L V I N S O N ? yohhhh . panjangg aluu nama . pass yea dea cakapp 'ASAA2 KW LA'' taik indah ba .dea xmukk gtaoq terangg2 pie akuu nangg kompomm ilak yea ex akuu numbe duakk . tak sangkaa indah akuu derrr . ny tanyak akuu . akuu stil syggg dea ? ohh tdk . no answerrr ba . baa lantak jakk bilang still  . hahaha . gkponn nektokk akuu tedaa pasangann . sukaahatii akuu la hoe mukk kasi hati saya nih sama sepaa . mun akuu nih kasii hatii . yerr hatii aluu . kt someoneee . nangg trlekatt terussss punyaaaaaaaaa . takde maen maen punn . akuu antii sama oank tengah . taik aluuuu . bahh . tak terangg storyy sal nihh . lalekk loe . bukk koank xpaham maknee nye . hahaha . bah . hapii hapyyy uakk . piee palakk nih xtahann ilakk baa . sakittttttttttt . bah . tdow fessssssss . papaiiiiii .

No comments:

Post a Comment